środa, 5 grudnia 2012

Serum ziołowo - witaminowe Radical - FARMONA plus Bratek

Produkt który zakupiłam: Serum ziołowo - witaminowe, do włosów zniszczonych i wypadających
Serum RADICAL firmy FARMONA



Pojemność: to 100 ml.

Kilka słów o moich włosach, albo raczej o resztach które z nich zostały. Pierwsza rzecz to wypadanie, ostatnio ratuję się jak mogę, kupuję odżywki które choć w jakimś stopniu mi pomogą. Zawsze wypadały mi włosy, ale od kilku miesięcy jest tragedia, jeszcze trochę i trzeba będzie szukać sztucznych. Przy porannym czesaniu i myciu zbieram całą wielką garść, nie wspominając o tym, iż w ciągu dnia także wypadają. Tego niestety jeszcze mało i dręczy mnie łupież a także przetłuszczanie, więc większość odżywek bez spłukiwania zostawia ślad na mojej czuprynie jak po wiadrze z wodą w śmigus-dyngus. Zostają jeszcze końcówki, które są porozdwajane i strasznie suche. Więc moje włosy chyba posiadają wszystkie dolegliwości.

Odstawiłam prostownicę, z wielkim ubolewaniem ale nie dotykam już 4 miesiące, rzuciłam palenie, juuuupi:) To wielki sukces dla mnie, od lipca nie palę już wcale. Łykam witaminki regularnie a także odżywki bezpośrednio na włosy.

Producent zapewnia:



Cena: około 10 złotych


Skład: 



Moja opinia:
Zacznę od tego, że efekt był, zauważyłam, iż włosy mniej wypadały, niestety był to efekt krótkotrwały. Jedna odżywka wystarczyła mi dokładnie na miesiąc, przy włosach długich do połowy pleców. Zapach jest przyjemnie ziołowy. W przypadku tego Serum na mojej głowie nie zrobiła się tłusta plama, pomimo nie spłukiwania jej, więc ogromny plus za to. Włosy znacznie się wygładziły, niestety nie zregenerowały jak to obiecuje producent. Ogromny minus muszę dać za szarpanie podczas szczotkowania, tego bardzo nie lubią moje włosy. Jeśli mam podsumować, to początkowo było wielkie WOW, a później chyba włosy po prostu zbyt się przyzwyczaiły.





Otrzymałam dwa dni temu BratekPlus, oczywiście dzięki akcji zorganizowanej na facebooku, więc od wewnątrz także zabieram się za moją skórę. Recenzja pojawi się z pewnością. 
 Dziękuję:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz