niedziela, 3 lutego 2013

Wibo Eye Liner, Akcja Chwyć Jabłuszko, 50 twarzy Greya


Witam Moje Piękne!

Zacznę może od recenzji mojego ulubionego Eye Linera.

Produkt który zakupiłam: Eye Liner firmy Wibo



Pojemność to 4 ml.

Dostępne kolory:
- czerń
- granat
- grafit
- brąz

Cena: ok. 7 zł w Rossmanie



Skład: Aqua, Propylene Glycol, CI 77499, Carnauba , VP/Hexadecene Copolymer, Stearic Acid, Phenoxyethanol, Glyceryl Stearate, Triethanolamine, Methylparaben, Cellulose, Xanthan Gum, Hectorite, Octoxyglycerin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate, Crosspolymer, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben



Moja opinia:

Przyznam szczerze, iż używałam bardzo wiele eyelinerów, ten zaskarbił sobie moje uznanie pod wieloma względami, aktualnie używam już trzeciego. Pędzelek jest średniej wielkości, z włosia - dla mnie idealny. Pozwala mi na precyzyjne, bez problemowe nakładanie tuszu. Ten produkt nie rozmazuje się, nawet po kilku godzinach, dopiero przy intensywnym pocieraniu powieki, więc kolejny plus.
Ten eyeliner mnie nie uczulił, lecz spotkałam się pod tym względem z negatywnymi opiniami, więc każda z was musi sprawdzić na sobie. Kolor także mnie zachwyca, jest bardzo intensywnie czarny, jedna aplikacja w zupełności wystarcza.
Jedyny minus jaki znajduję to zbyt duża ilość tuszu przy nabieraniu na pędzelek.
Uważam, że jest to tani produkt, jak najbardziej godny uwagi każdej z nas.





Przystąpiłam do Akcji Chwyć Jabłuszko !



Tutaj wszelkie informacje o akcji: Chwyć Jabłuszko :) - gorąco polecam wszystkim którzy chcą schudnąć.

Co zrobiłam, jak się czuję, ile schudłam?

Schudłam 3 kg, dokładnie od 2 stycznia, więc efekt może niezbyt wielki, ale dla mnie to sukces.
Co jadłam... hmm, bardziej powinnam napisać czego nie jadłam :) Porzuciłam wszelkie słodycze, słodkie napoje, od czasu do czasu dogadzam sobie colą light.
Czuję się zmotywowana do dalszej pracy nad sobą, staram się jeść bardziej zdrowo, wpisałam na stałe do swojej diety warzywa, co mnie ogromnie cieszy, ponieważ wcześniej była ich znikoma ilość.
Zaczęłam pić zieloną herbatę - kolejny sukces, jeszcze jakiś czas temu totalnie mnie odrzucała, teraz piję przynajmniej trzy dziennie :)
Owoce - zagościły trzy dziennie, wcześniej jadłam je tylko okazjonalnie.





Chciałabym poruszyć jeszcze jeden temat, mianowicie książki... 50 twarzy Greya - E L James

Okładka I Tomu

Koleżanka z pracy przeczytała opinię w gazecie, postanowiła znaleźć ją i przeczytać, podzieliła się ze mną swoją fascynacją.
Uwielbiam książki więc wiele nie myśląc przeczytałam. Były to dla mnie cztery, praktycznie nie przespane noce, książka zawładnęła mną totalnie, ciężko myśleć o czymś innym, ubolewam, że to już koniec.
Wiele na temat książki można przeczytać w internecie, więc nie będę pisać nic na ten temat. Nie sugerujcie się negatywnymi opiniami, serdecznie Wam polecam tą fenomenalną Trylogię.

1 komentarz:

  1. super eyeliner szkoda ze nie umiem sie nim poslugiwac haha xD

    ciekawa ta akcja z jabluszkiem juz tyle razy sie odchudzalam ;x;x;

    OdpowiedzUsuń