czwartek, 18 października 2012

Próbki w skrzynce

Kilka dni temu w mojej skrzynce znalazłam list. W nim kilka ulotek, i próbek firmy Miralex -  www.miralex.pl, które bardzo mi się przydadzą.

W kopercie ulotki:
L3 Prurigo - środek ochronny w profilaktyce świądu
Refluxin-m - Naturalny sposób na zgagę
Feminum Aktiv - Ochrona i regeneracja śluzówki pochwy
Nosolan - skutecznie eliminuje uczucie suchości w nosie
Mamamil - olejek do masażu zapobiegający rozstępom dla kobiet w ciąży
VITAgyn C - ochrona przed uciążliwymi intymnymi dolegliwościami
Feminum - nawilżający żel intymny

Próbki, które dostałam:
L3 Prurigo,
2x Feminum Aktiv
Nosolan
4x Mamamil
2x Feminum





Nosolan wykorzystałam już, z pewnością zainwestuje w całe opakowanie.
Ciekawa jestem pomocy Feminum, więc także zacznę stosowanie.

Sprawdzałyście już działanie tych "pomocników"?


A teraz pora ugotować jakiś obiadek:) i wreszcie napić się kawy!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz