wtorek, 9 października 2012

Powitanie

Serdecznie witam.

Chciałabym zacząć dzielić się z wami swoimi doświadczeniami dotyczącymi produktów których sama używam, które skradły moje serce, bądź też szybko o nich zapomnę.

Postaram się informować Was o ciekawych promocjach a także konkursach. Liczę na miłą i długą współpracę;)

Zapewne chcielibyście dowiedzieć się czegoś o mnie...
Zacznę może od tego, że wszystko co przekażę Wam będzie ze szczerego serca. Wiele czasu poświęcam na oglądanie Waszych niesamowitych wpisów, pełnych ekscytacji. Sama jestem straszną fanką wszelkich nowinek, więc myślę, że się dogadamy.

Jestem spokojną, opanowaną, czasem troszkę zakręcona, ale tak bardziej pozytywnie. Moje życie jest uporządkowane. Kiedy nie pracuję większość czasu poświęcam na buszowaniu w internecie:)

Zakochana od ponad 3 lat we wspaniałym mężczyźnie. A dzieci...? Uwielbiam, ale nie planuję. Gdzie pracuje? Hmm... Nie powiem, mam nadzieję, że szybko ją zmienię, choć mówię już tak od roku;)
Myślę, że tyle o mnie wystarczy na ten moment. Z każdym wpisem będziecie poznawać mnie lepiej, już nie mogę się doczekać!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz